O mică introducere...

Photo: Book lover by Alephunky

Salut!

Eu sunt Simona, iubitoare de cărți și mămica din spatele acestei idei de blog. Atelierul de mici cititori este un proiect personal, care își dorește să aducă în atenția părinților importanța cărților în viața noastră și a copiilor noștri. Aici veți găsi informații, sper eu interesante, cu privire la beneficiile lecturii timpurii, recomandări de cărți interesante pentru copii și idei de activități educative.

Nu o să mă aventurez în acest proiect cu gândul să mut munții, deși cred cu toată convingerea că în creșterea copiilor noștri toți ar trebui să tindem într-acolo. Îmi doresc mai mult să creez un loc de unde tinerii părinți să se poată informa. Sunt avocatul expunerii copiilor cât mai devreme la cărți cât mai diverse și cred în faptul că diversitatea cuvintelor și a imaginilor cu care intra în contact sunt un factor cheie în dezvoltarea ulterioară. Vorbiți cu ei și nu vă fie teamă să-i expuneți la subiecte dintre cele mai diverse (chiar și biologie, geologie, arta, diversitatea culturala, etc)  care vi se pare poate că le depășesc capacitatea de înțelegere, însă cei mici sunt surprinzători, trebuie doar să li se ofere oportunități.

Atelierul de mici cititori este în același timp și pagina mea de reprezentant Usborne, așa că aceste cărți minunate își vor găsi și ele locul aici și sunteți invitați să le descoperiți și să le comandați, însă recomandările mele nu vor fi limitate la o singură editură.

Comments